O NFZ

Ogłoszenia o pracę

Rekrutacja na stanowisko Młodszego specjalisty/ Specjalisty w Sekcji Zamówień Publicznych i Inwestycji w Wydziale Administracyjno-Gospodarczym (1 etat/umowa o pracę)

Stanowisko
Miejsce pracy
Numer ogłoszenia
Termin składania ofert
Status

Praca  w Funduszu  to nauka, doświadczenie i satysfakcja z tworzenia wartości,
 które mają realny wpływ na otaczającą nas rzeczywistość.

Jesteśmy organizacją publiczną, nadzorowaną przez Ministra Zdrowia. Zarządzamy i odpowiadamy za środki finansowe przeznaczone na leczenie, pełnimy rolę płatnika publicznego, działamy na rzecz wszystkich Uprawnionych.

GŁÓWNE ZADANIA

1. Współudział w postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych:

  • planowanie zamówień publicznych udzielanych przez Oddział w ramach planu finansowego oraz rzeczowego planu wydatków inwestycyjnych,
  • dokonywanie wstępnej kwalifikacji zaplanowanych wydatków pod kątem stosowania ustawy prawo zamówień publicznych,
  • przygotowanie i realizacja postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
  • przygotowanie, w uzgodnieniu z właściwymi komórkami organizacyjnymi Oddziału, specyfikacji warunków zamówienia,
  • przygotowanie opisów przedmiotu zamówienia z zakresu działania komórki właściwej ds. administracyjnych,
  • organizowanie prac komisji przetargowych i udział w ich pracach,
  • prowadzenie rejestru postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
  • prowadzenie rejestru wniosków o udzielnie zamówień publicznych,
  • prowadzenie rejestru umów,
  • prowadzenie dokumentacji postępowań o udzielanie zamówień publicznych, w tym realizacja raportu z realizacji zamówień,
  • udzielanie merytorycznego wsparcia uczestnikom procesu udzielania zamówień publicznych w Oddziale,
  • przygotowanie projektów umów związanych z bieżącymi zakupami oraz usługami niepodlegającymi przepisom o zamówieniach publicznych,
  • przygotowywanie zapytań ofertowych,
  • prowadzenie sprawozdawczości dotyczącej postępowań, w tym rocznego sprawozdania z udzielonych zamówień i przesyłanie go do Urzędu Zamówień Publicznych,
  • współpraca z podmiotami zewnętrznymi prowadzącymi kontrole w zakresie zamówień publicznych.

2. Sporządzanie analiz, cyklicznych raportów, sprawozdań i harmonogramów realizacji zadań administracyjnych.
3.  Nadzór nad realizacją umów z zakresu działania komórki właściwej ds. administracyjnych.

WYMAGANIA

  WYMAGANIA KONIECZNE

 

  • wykształcenie: wyższe, preferowane kierunki: prawo, administracja, ekonomia
  • lata pracy zawodowej:

 

- minimum 2 lata dla stanowiska młodszego specjalisty
- minimum 3 lata dla stanowiska specjalisty

  WYMAGANIA DODATKOWE

  • mile widziane doświadczenie zawodowe w obszarze administracji oraz w pracy w zamówieniach publicznych, co do których istniał obowiązek stosowania ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych,
  • aktualne szkolenia z zakresu zamówień publicznych będą dodatkowym atutem, potwierdzone stosownym dokumentem (zaświadczenie, certyfikat),
  • wiedza z zakresu zamówień publicznych, w tym praktyczna wiedza o systemie zamówień publicznych funkcjonującym w Polsce,
  • znajomość przepisów z archiwizacji i zarządzania obiegiem dokumentów,
  • umiejętność poprawnego redagowania pism,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel),
  • umiejętność myślenia analitycznego i kreatywność,
  • umiejętność pracy pod presją czasu i w stresie,
  • wysokie zdolności organizacyjne,
  •  
  • obowiązkowość i punktualność.

Dokumenty do pobrania!

PRACOWNIKOM OFERUJEMY

 

  • pracę w sprawnie zarządzanej organizacji zatrudniającej powyżej 5500 pracowników
  • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
  • możliwość pracy zdalnej okazjonalnej do 24 dni w roku
  • elastyczny czas pracy
  • nagrodę jubileuszową za staż pracy
  • dodatkowy urlop stażowy
  • profesjonalny system szkoleń
  • możliwość  dofinansowania studiów do 100%
  • opiekę mentora/ mentorki
  • atrakcyjne wsparcie socjalne (zakładowy fundusz świadczeń socjalnych) m in.:
    • dofinansowanie do wypoczynku - „wczasy pod gruszą”
    • Kasa Zapomogowo Pożyczkowa
  • ubezpieczenie na życie na atrakcyjnych warunkach
  • inicjatywy dbające o zdrowie (#NaszeFirmoweZdrowie)
  • pakiet powitalny dla każdego nowozatrudnionego pracownika

W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod adresem e-mail:

.

Kandydatki i Kandydatów prosimy o składanie dokumentów do 14.05.2025 r.:

elektronicznie – za pośrednictwem elektronicznego systemu rekrutacyjnego lub w formie papierowej w zamkniętych kopertach, bezpośrednio w siedzibie Zachodniopomorskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ w Szczecinie (kancelaria czynna w godzinach 8.00 – 16.00) lub przesłać na adres:

Zachodniopomorski Oddział Wojewódzki NFZ

ul. Arkońska 45

71-470 Szczecin

z dopiskiem: oferta pracy Szczecin/25/12

Informujemy, że zgodnie z ustawą z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów, Narodowy Fundusz Zdrowia wdrożył „Procedurę zgłoszeń wewnętrznych”. Sygnalista może dokonać zgłoszenia pisemnie z wykorzystaniem internetowego formularza zgłoszenia, dostępnego na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Narodowego Funduszu Zdrowia. Wszystkie informacje są dostępne pod adresem: https://www.nfz.gov.pl/bip/sygnalisci/

Aplikuj

 

Infografika. Tekst: Nasze wartou015bci: Otwartou015bu0107 na Pacjenta, efektywnou015bu0107, innowacyjnou015bu0107, satysfakcja p
Podmiot publikujący: Zachodniopomorski OW NFZ
Autor informacji: Wydział Spraw Pracowniczych
Publikujący informację: Malgorzata Koszur
Publikacja informacji: 30.04.2025 15:15
Aktualizacja informacji: 30.04.2025 15:40
Sprawdź historię zmian
Wszystkie oferty